Thursday, January 13, 2011

Suke!

Sangat suke! hihihihi...
Aku ni tak mengikuti pun Muzik2 tiap-tiap minggu. Jarang-jarang sekali dapat menontonnya. Hari apa ditanyangkan pun aku tak tahu...Haha..Tapi AJL agak ditunggu-tunggu. Sekali hadap terus senang. Tengok pun lagu yg best-best jer...
OK.. AJL kali ini..sekali lagi Faizal Tahir ada bertanding. Memang aku tunggu. Peminat? Boleh dikatakan jugalah. Tapi sekeping CD Faizal Tahir pun aku takde..Gambar , poster juga apatah lagi. Oh! Zaman-zaman tu semua sudah berlalu. Aku kini sekadar pengikut suam-suam kuku sahaja. Sekarang dah boleh dapat Free. Kat Youtube boleh cari. Nak donlod pun boleh.... *Memang tidak membantu industri..Ya nampaknya begitu lah..maaf * Ada 2 lagu FT yg dipertandingkan, tapi hat ni mmg memikat hati. Kreatif! Jom kita layan.




Zuraini bt Zainal

0 comments: